Algemene Voorwaarden

Afspraak bij LAK!

Bevestigingsmail: 

Na het maken van je afspraak online of in de salon krijg je altijd een bevestigingsmail over je toekomstige afspraak. Bewaar deze goed. Je kan met deze mail tot 72 uur voor de behandeling je afspraak zelf kosteloos verplaatsen. Met het boeken van je afspraak ga je automatisch akkoord met de algemene voorwaarden van LAK!.

Herinnerings e-mail: 

We sturen 48 uur voor je afspraak een herinnering per e-mail. Controleer of de gekozen behandeling nog steeds juist is. Is de gekozen behandeling niet juist, geef dit zo snel mogelijk aan ons door via Whatsapp. Zo hebben wij de tijd om de behandeling eventueel aan te passen.

Dubbele afspraak: 

Je bent zelf verantwoordelijk voor het maken van je afspraak, houdt dus rekening met het maken van een dubbele afspraak. Zo houdt je meerdere plekken bezet en daarnaast geldt ook hiervoor hetzelfde annuleringsbeleid. 

Aanbetaling: 

De aanbetaling die je als klant hebt gedaan kan niet worden teruggevorderd bij een verhindering of een annulering. Wel kan de aanbetaling gebruikt worden voor de volgende afspraak, indien er minimaal 72 uur op voorhand de afspraak verzet  of geannuleerd wordt.

Annuleringskosten / No show: 

Door de bevestiging- en herinnerings e-mail die je van ons ontvangt ben je zelf verantwoordelijk voor je afspraak. We begrijpen dat onvoorziene omstandigheden kunnen optreden, maar het annuleren van een afspraak op korte termijn brengt kosten met zich mee voor ons. Naast het feit dat we tijd moeten besteden aan het annuleren en opvullen van de vrijgekomen tijd, hebben we mogelijk ook andere klanten moeten weigeren vanwege de gereserveerde afspraak. Helaas moeten wij kosten in rekening brengen als de afspraak binnen 24 uur wordt geannuleerd. We willen benadrukken dat we deze kosten niet graag in rekening brengen, maar ze zijn noodzakelijk om onze dagelijkse activiteiten soepel te laten verlopen.

Veelvuldig annuleren: 

We begrijpen dat er soms wijzigingen in planning kunnen zijn, maar herhaaldelijk annuleren heeft een negatieve impact op ons bedrijf en andere klanten die mogelijk graag een afspraak hadden willen maken. We houden deze plek soms weken lang bezet om vervolgens geannuleerd te worden. Daarom willen we je informeren dat als een afspraak drie keer achter elkaar geannuleerd wordt, het helaas niet meer mogelijk is om online je afspraak te maken. We zullen hierover contact met je opnemen om dit te bespreken.

Wachtlijst: 

Wegens de drukte werken we op dit moment met een wachtlijst. Die vindt je online in de afspraak agenda en als de gekozen dag vol zit. De agenda vraagt of je voor die dag op de wachtlijst wilt staan. Houdt er rekening mee dat we op dit moment voor de komende maand(en) al vol zitten. Houdt je e-mail in de gaten als een plek uit de wachtlijst vrij is gekomen. Dit is de makkelijkste en snelste manier om je aan te melden voor een last minute plek (mits er geen annuleringen zijn). We raden het op dit moment aan om twee afspraken vooruit te plannen.