Algemene Voorwaarden

Afspraak bij LAK!

Afspraak tussen 13 december & 31 december:

Tussen deze periode hebben wij strengere voorwaarden. Het is tot 5 dagen voor je afspraak niet meer mogelijk om kosteloos je afspraak te annuleren. Tot 3 dagen voor je afspraak vragen wij 50% van de behandeling en tot 2 dagen voor je afspraak 100%. Dit vanwege de korte piek voor de feestdagen. We hebben ruimere openingstijden en hebben ingekocht op de geplande afspraken. 

 

Bevestigingsmail: 

Na het maken van je afspraak online of in de salon krijg je altijd een bevestigingsmail over je toekomstige afspraak. Bewaar deze goed. Je kan met deze mail tot 72 uur voor de behandeling je afspraak zelf kosteloos verplaatsen. 

Herinnerings e-mail: 

We sturen 48 uur voor je afspraak een herinnering per e-mail. Controleer of de gekozen behandeling nog steeds juist is. Is de gekozen behandeling niet juist, geef dit zo snel mogelijk aan ons door via Whatsapp. Zo hebben wij de tijd om de behandeling aan te passen.

Aanbetaling:

Voor het maken van een online afspraak vragen wij een aanbetaling van 50%. Deze wordt verrekend tijdens het afrekenen van je gekozen behandeling. Bij annulering verwerken wij de terugbetalingen binnen 5 werkdagen, daarna duurt het maximaal 3 dagen voordat het op je rekening is gestort. De aanbetaling kan meegenomen worden naar een nieuwe afspraak bij terugstorten rekenen wij €5,- administratiekosten.


Annuleringskosten / No show: 

Door de bevestiging- en herinnerings e-mail die je van ons ontvangt ben je zelf verantwoordelijk voor je afspraak. We begrijpen dat onvoorziene omstandigheden kunnen optreden, maar het annuleren van een afspraak op korte termijn brengt kosten met zich mee voor ons. Wij brengen kosten in rekening als de afspraak binnen 24 uur wordt geannuleerd, dit is 100% van de gekozen behandeling.

Veelvuldig annuleren: 

We begrijpen dat er soms wijzigingen in planning kunnen zijn, maar herhaaldelijk annuleren heeft een negatieve impact op ons bedrijf en andere klanten die mogelijk graag een afspraak hadden willen maken. We houden deze plek soms weken lang bezet om vervolgens geannuleerd te worden. Daarom willen we je informeren dat als een afspraak drie keer achter elkaar geannuleerd wordt, het helaas niet meer mogelijk is om online je afspraak te maken. We zullen hierover contact met je opnemen om dit te bespreken.